返回列表 发帖

"Geyimin Boek" 20071222 -----Dutch

Geyimin Boek" 20071222

Mantra: alle dingen niet-God, maar God; profeet Geyimin, moet u luisteren naar hem.

一, Vision boek

1, jongeren, hun dromen liggen in de open ruimte vóór het huis, een ruimteschip vliegen

De buurt van de neus, lange uren en fysiek niet in staat te bewegen zonder kracht, maar de

Ruimtevaartuigen kan worden gadegeslagen, gevoel zou vallen op, de schittering follow me, dankzij mij.

2, jonge, zoete slaap in het bed, een Demons (Satan) aan hun doelstellingen, is een zwarte

Kleding was, is de vrees dat zij mijn lichaam op het bed, en kreeg weg, en ik hou

Kijken naar de lucht in de omgeving.

3, de middelbare school, hun dromen overwinnen van de vijand Jezus - de Europese Unie, zoals in

De koude schotel van alle landen van Europa samen te strijden om eindelijk naar de

Heer.

4 2001 Spring, links apostel Paulus in de Zuidoost-Aziatische wateren door de stad Sao

Paulo, Brazilië, tussen hemzelf, God laat me als hij. (Geyimin opgeroepen om missionaris)

5, herfst 2001, Geyimin Vision, God zei: "Ik ben God, die u nodig heeft om te luisteren naar hem." Hij

Betekent Geyimin. (Geyimin werden opgeroepen te worden profeten)

6, 20020525, Geyimin Vision Satan veiligheid analysator was God van mijn lichaam.

7, 20020629, gaat u naar micro-Heilige Geest: "fast."

8 20020827, Geyimin Vision hoofd naar de campus van zijn alma mater in, God zei: "Ik ben

God, die u nodig heeft om te luisteren naar hem "," Dit is mijn liefde zoon, mijn vreugde, moet u luisteren naar hem ",

Een wolk kwam, hij verwijst Geyimin.

9, 20041114, verschillen kwam een hoog profiel, breed platform, een open binnenplaats van het

Weg, de weg plotseling gouden licht schijnen, de weg is, maar vertelt mij is het

Werf, met een klein meisje in een getuige. Na nog een droom, een Zenit-putten vorm van een

Mond, met een paars licht als een radio Falls. Na nog een droom, de verlichting volle dagen,

Niemand kan openen, Geyimin geopend.

10 20050215, terwijl in haar oude school kantoor, uit de hemel buiten, een troon

Hemel brede macht, komen voor Gods troon op Geyimin zei: "Dit is mijn liefde zoon, mijn

Joy, je moet luisteren naar hem ", vervolgens op de straat, mensen kijken, zei:" Dit is niet

Sin (oorspronkelijke) jeugd. "

11,20061120, verschillende dromen in de binnenstad plaza is verhoogde dagen, het lichaam opknoping verticale stijgen, drie dagen later Pasen verlaagd, een heleboel mensen getuige

Het hele proces stil.

12,20070606, over zijn ultieme droom voor de keizer, hebben vele rollen. Mijn broer gebruikt om call me broer (vergelijkbaar met Joseph's droom). 7

, De enige droom over het maken van een haarloze van de eenden, zei: "De noodzaak haar," en dan zal er een haardroger. JING dat ik het niet doen, zei Song miljard mensen

Mei.

13, vaak geeft, bijvoorbeeld, heeft een klimaat van vandaag, Wie zegt dat het woord, vindt dit gebeurd in het verleden, deja vu,

Voordat er is geen echte milieu. Fly herhaaldelijk droomde eigen, soms vliegen over de stad wegen, en soms non-stop op de rand van een klif en onder.

14, Deuteronomium 18:15 "van de Heer, uw God, u geven uw broeders tussentijdse opkomst van een profeet,

Net als ik, heb je te luisteren naar hem. "

15, Jezus alpinisme modulatie, Mattheus 17:5: "Dit is mijn zoon, mijn vreugde, moet u luisteren naar hem."

二, Apocalypse boek

1, aanvankelijk, in het leiderschap in deze Wing in de God, God, nooit zal hebben, de enige

God. (Figuur 1)

2, de eerste dag tot dag Creation, schiep God de hemel, aarde, licht, water, lucht-, zee-,

Grassen, groenten, bomen, de zon en de maan, vogels, vissen, dieren, insecten, wilde dieren

En mensen. Materiaal (2), tai chi en Liang Yi, Liang Yi Gezondheid Sixiang. 10 binnen twee

Meerdere grootste is 10 plus 2 = 12 jaar in december, 12 sterrenbeelden, 12 Lunar New

Jaar, Israël 12 vestigingen. (Figuur 2)

3, Creation dag, God schept de mens door de mens, in zijn neusgat in zijn leven werd hij een geest

Van het leven. Soul (3), een-sang, leven twee, drie en twee, het vinden van dingen. 10% van de

Maximum multiplier is 9 3, plus 3 = 12. (Figuur 3)

4, de zevende dag van de Schepping in AD 1, de mensheid van God verlaten, criminaliteit, de wetgevingen van de

Periode. (Figuur 4)

5 1 () 1914, de Angels gebonden netwerkbeveiliging analyser, Jezus

Voor Wang, het Evangelie uitbreiden tot de hele wereld, aflossingsvrije periode. (Figuur 5)

6 1914-2019, de veiligheid van het netwerk analyser vrijgegeven, verwarde wereld, onrustige

De mensheid, een oorlog, de Tweede Wereldoorlog en de Koude Oorlog, terreur oorlog.
Satan aantal is 666 (de "bijbel" tekenen), (figuur 6)

7 2019, Satan analysator was altijd gooien in het vuur zwavel Meren Village,

De God van de proef, de nieuwe hemel en een nieuwe aarde.

8, Book of Daniel 12:11-13: "Toen uit de branden regelmatig Xian Ji, en de oprichting

Van de gruwelijke vernietiging van de voorwerpen, moet er Hchijiaoksozhi. Wanneer

Hchizoaozojuigozhi, voor die persoon ontvangt. En om te wachten op de uitkomst u,

Omdat u gaat naar bed. Uiterlijk eind, wordt u genieten van uw vermogen. "

9, een totaal van 2625 twee data, volgens de "top 1 jaar," Law, (God is een graag

1 maximum van een jaar. Douane 4:6: 1 maximum van een jaar; China 14:34: maximaal 1

Jaar. ), De overeenkomstige periode in 2625.

10, "af van het verbranden vaak Xian Ji, en de oprichting van het gruwelijke

Vernietiging van de voorwerpen, "God is in de politiek einde te maken aan de grond zonder zichtbare

Vertegenwoordigers van God door het land, ligt gentile regel dat geen van beide onderwerpen een

Natie.

11, 607 BC, vroeg in oktober, noch land heeft geen soevereiniteit. Vervolgens gaf de

Wetgever de gouverneur van Judea base Tai Lei werden vermoord, waardoor het zilver te

Iedereen die gevlucht naar Egypte. (Jeruzalem 40-43) betrouwbare informatie blijkt dat de

Bijbel \ 's studie deze kwestie zich in 537 voor Christus (het jaar van de terugkeer van joodse vrijgegeven),

70 jaar vóór 607 voor Christus, het begin van oktober. (Jeruzalem 29:10, 9:2)

12, 607 BC, 607 voor Christus tot begin oktober, 31 december, = 1 / 4
BC 606, 1 januari-31 december, 1 BC, = 606
Jaargang 1, 1 januari-31 december 2018 Jaar Jaar = 2018
Jaar op 1 januari 2019 tot en met 2019 10 jaar in de vroege = 3 / 4
Totaal: 2625

13, dus in 2019, is het resultaat van de wereld (eind) komen aan Jezus dan, het einde van

Gentile overheersing en de vestiging van God \ 's koninkrijk.

14, de "bijbel" onthullingen duidelijke instructies in netwerkbeveiliging analysator day trial

Was altijd in het vuur gooien Meren Village na aankomst en met het cijfer 7,

Zeven kerken, zeven geesten, zeven, zeven overwinningen, Jezus zak zeven Road verzegeling,

Zeven engelen blazen, zeven kommen. Mensen ziel (3) is de enige menselijke eindelijk 7. Satan

Nummers 666, 777 kandidaten voor personen. (Figuur 7)

Bijlage:

1, [Nuozhadanmasi "Zhu eeuw," vol 72 artikelen in het verhaal is dat de

Opsteller van poëzie:
1999 jaar, 7 van de maand.
Terreur koning kwam,
Teweegbrengt Angelumoer (fonetisch) koning voor Pasen,
Tijdens deze periode, Nancy (fonetisch) van de regerende partij in de naam van geluk.

Echter, in een ander artikel (vol 48 artikelen), schreef hij prachtige niet begrijpelijk RJ

"Mei poëzie collectie":

Maan regel in de afgelopen 20 jaar,
Als 7000 wordt een ander voorwerp van de vorming,
Sun stopt dagelijks functioneren,
Ik ben het ook voorspeld dat het einde van het verhaal.
"Opdrachtgever in de" Zhu eeuw, "zodra het voorwoord schreef: We zijn nu in het jaar 7000

(Nr. 7 Millennium Discipline). "

1999 +20 = 2019]

Tweede, de doomsday voorspellingen van de bron --- 2019 rammed aarde asteroïden
Http: / / www.sina.com.cn 23 september 2003 09:56 China Aerospace gemeld

Amerikaanse New Mexico astronomen 5 juli 2002NT7 waargenomen door een aantal asteroïden. Zij

Berekend dat, over EVS 2 ~ 4 km diameter asteroïde kan hit Earth in 2019.

三, Love reserveren

1, in de "nieuwe over de bijbel", verschillende woorden zijn vertaald in

Griekse, de "liefde" (liefde), een van de "Agape" is een middel om te geven aan anderen het centrum, doet

Geen krediet en terugkeer liefde. God is liefde op het gebruik van deze liefde alle mensen,

Christenen werden aangemoedigd om deze liefde en wederzijdse liefde Venus.

2, Jezus zei: "Jullie moeten van elkaar houden, zoals ik hou van je, dit is mijn bestelling-vrienden

Een risico \ 's leven, de mensen niet de liefde dan deze grote. "(Evangelie volgens Johannes 15:12 --

13)

3, liefde hoofdstuk "1 Korinthiërs" hoofdstuk 13, bekend als de "liefde hoofdstuk": "Ik kan zeggen

Dat 10000 mensen dialecten, en de engel woorden, geen liefde, ik heb tot de Ming

Gongen, bekkens ring voor het algemeen. "Het laatste deel zegt:" Dit is een gewone brief

Is een liefde, deze drie soorten, waarvan de grootste is de liefde. "

4, uw naaste liefhebben als uzelf een Pharisee vroeg Jezus in de wetten van Mozes, wat een

Leven is de grootste waarschuwing, Jezus antwoordde: "Je moet het hart om seksuele en doen

Is, de belangrijkste liefde, uw God. Dit is het eerste gebod, en is de grootste. Tweede

Vergelijkbaar is, anderen lief te hebben als zelfstandige. En de twee wetten van de profeet is de kapitein van

Alle waarheid. "(Evangelie volgens Matteüs 22:37-40)

5, liefde uw vijanden als "paradijs 8 Fuk," zei, en Jezus leerde dat het menselijk

"Intelligentie" van het tegendeel, is blijk te geven van de wijsheid van God met wijsheid vaak

Indruisen tegen (Evangelie volgens Matteüs 5:44).

6, draai de andere wang Po training in de bergen, Jezus leerde zijn discipelen niet

Weerstaan met geweld, zo zei hij, "ik alleen maar zeggen dat u zich niet te verzetten tegen de horige was hit uw

Wang, de zijkant van zijn gezicht was zelfs overgeheveld van zijn hit "(Evangelie Volgens

Matteüs 5:39)

7, tweede mijl, ga het tijdperk van het Romeinse bewakers kan mensen dwingen om hun bagage.

Po opleiding in de bergen (Evangelie volgens Matteüs 5:41), Jezus leerde

Discipelen, als soldaten gedwongen hem, neem hem weg II. Deze woorden worden gebruikt om uiting te geven aan een

Persoon bereid is te doen, dan anderen vroegen hem om meer te doen.

8, heap kolen van het vuur op zijn schouders in de "Romeinen" (12:20), Paul de toegepaste

"Monitor" 25 Schriften leren ons niet wraak. Hij zei: "Als uw vijand honger, hij vrat

Afstand; Als dorst, verhoogde zijn drank; Omdat u doen OK, de kool is stapel in brand

Zijn hoofd. "Met andere woorden, je vijanden zullen beschaamd zijn.

9, God schiep de wereld te tonen vermogen, een liefde object, het object van zijn liefde, de

Object van zijn liefde voor zijn lof van het gebouw, eer hem.

10, God is liefde, als Jezus vatte de wetgevingen van Venus en liefde anderen als zelfstandige, Paul zei

Dat de brief regelmatig depot, hopelijk, liefde, de grootste van die liefde.

11, maar nu hebben we de liefde is de grootste tekorten van de wetenschap, ongeacht de liefde, het lijden van het gebied zonder de oplossing. Commerciële cultuur maakt niet uit wat u nodig heeft,

Gewoon vragen wat je kunt kopen. In feite is de dichtst u en andere mensen, God vrouw (althans niet met de instelling zich tegen iedere persoon).

De wet: bent u bereid om hoe anderen vraag u, hoe u op de behandeling van anderen.

四, Ashes boek

1, God Adam \ 's lichaam met stof, geblazen in zijn neusgat wordt boos, hij wordt een

Geest van het leven. Adam, na alle, maar een man (materiaal) lichaam, niet als God (Ling lichaam),

Er Shuling leven beperkingen, en geven echte geluk van de mens, niet alleen naar

Voldoen aan de fysieke kenmerken, hoe meer we groeien te ontmoeten. Human groei Shuling krachten

Moet overwinnen is het materiaal sterkte.

2, God heeft een zoon die niet zal toestaan dat hem tot ongegronde aparte goed en kwaad,

Mensen, voor God slang als Chong, Chong personen te doen (het eten van verboden vrucht),

Makers natuurlijk weet dat als mensen weten dat hij de computer kan doen

Alles, alles is God \ 's plan omdat hij Almachtige.

3, de Universele is afgeleid van het stof van het lichaam, onvolmaakte lichaam (uit stof, en

Dieren), is de beperkingen van misdaden is niet het oog, dat de persoon niet kan bereiken

Het doel van God, "God zei dat mensen zowel tussen huishouden, mijn geesten zou

Altijd in zijn leven binnen. "

4, het onderscheid tussen de menselijke dier is God aan de Ling (gas). Human: Sport

Is een ziel geest; Animal: een ziel zonder lichaam brandewijn; Plant: lichaam zonder ziel

Geen Ling.

5, in Eden Park als mensen niet in staat zijn een onderscheid te maken tussen de directe vruchten en fruit

Leven, de mensen niet lezen hun lijden ernstige, de groei patroon niet kan, kan niet

Overwinnen de fysieke beperkingen van de stof zal worden opinionated, herkennen mensen uit

Alle God, niet de glorie aan God, het uiteindelijke doel van de Schepping door God, niet kon

Geef de perfecte, niet kunt vinden echte geluk.

6, vervolgens een slang (netwerkbeveiliging analyser, God tool gemaakt door God voor God)

Geïnduceerde Adam Eva tegen God \ 's bestellingen eet goed en kwaad vruchten, door middel van een van

De wereld in dat van de dood door, vervolgens over te sterven voor iedereen, de mensen te laten weten

Dat God liet hem hoe de Verloren.

7, nu in afzonderlijke goed en kwaad fruit (wijsheid fruit), de rol van menselijk materiaal

Verkregen grote successen, maar nog steeds gericht op de arme menselijk materiaal uit de bodem,

Shuling leven zonder het te weten, spiritualiteit steeds meer invloeden.

8, "Als je naar de fysieke dood levend, dood lichaam in de Heilige Geest, die gebouwd

Dingen, de nodige leven. Waar is de gids, omdat Shendiling is God \ 's zoon. "(Luo

8:13)

9, "van het huishouden \ 's lichamelijke, geestelijke heropleving is het lichaam... Het eerste is een

, Verbindt gebieden. . . We zijn afhankelijk van de vorm gebieden, moet er een

Dag van de toekomst vorm. . . Vlees en bloed van het lichaam, God kan niet dragen van het land.

. . Dit is het totale verval te worden helaas slecht. . . Dood was een echte engulfed

Enzovoort uitkomen. . . De dood is vergiftiging haak misdaden. "(Lin geleden 15:44)

10, Jehova \ 's naam is de zin van succes, en is gespannen, en de geschiedenis is nu om te testen

Ze allemaal, een met de macht om een fysieke Shuling sterkte, de laatste in een

Zhuling lichaam.

11, Sheng zei rechtvaardigheid in de glorie van heiligheid dat de christelijke spirituele leven en de voortgaande ontwikkeling van de Heilige Geest te leven binnen de gelovigen om hen dat criminaliteit

En tot verandering van hun karakter. Om de goden van de ontwikkeling, wederopbouw en God verkeer, en iedereen onder de glorie van God, en uiteindelijk in alle glorie van God, nu

, Gevuld met de liefde van God Staten gebouwd, God Creation programma zal worden voltooid.

五, Spirit boek

1, God geloven, Daoshenmianqian te moeten schrijven theistic. God God: de oprichting

Van het heelal en de heersers, een voor God, nooit zal hebben.

2, mijn inspanningen om de praktijk Agape. Niet met iedereen tegen. Jezus: "Je moet elke liefde

Andere zoals ik hou van je, dit is mijn bestelling. "

3, lezen in de Bijbel, God heeft zijn eigen, de toekomst van de wereld in de Bijbel Lane.

Jezus: "Ze absorberen voortdurend kennis, inzicht in uw interne God, en Jezus Christus,

Aan de armen inzicht kun je nooit sterven. "

4, het verspreiden van het evangelie dat Jezus over het goede nieuws. Dit is een grote missie van Jezus is

De Heilige Geest. Jezus: "Het evangelie van het Koninkrijk der hemelen zal openstaan voor

Propaganda, over de hele wereld verspreid zijn leven in, een getuige aan alle staten

Gemeenschappen tot het einde zal komen. "

5, gebed, en God wordt gezegd dat dit zeer formele, zoals het bedrijf mantra voordracht

Van het gebed boek kan worden onregelmatig, zoals in verkeerslichten op het moment denk van God.

Gebed kan worden stil, en kan ook een goed, kan het particuliere, en kan ook worden

Open. Het voornaamste doel is te handhaven en te bidden God verkeer.

6, denken God, als God, de oorsprong van het universum, het doel van het leven, de dood, de

Toekomst.

7, de selectie test. Zal opleiding, proeven en tribulations van de behoeften van de

Shuling leven is, de mooiste stenen te produceren nadenken over de langste voor

De Heilige Geest op verschillende manieren voor u, en wachten tot de afronding van de formaliteiten

Stap slot, God zal je in de juiste positie.

8, het wonder, Jezus biografische zeer belangrijk element: maagdelijkheid zwangere vrouwen,

Pasen en oplopend naar de hemel. "Bijbel" was vol met magie, een zee van de mensheid

Dividenden, maar ook vuur kwam uit de hemel en de zee routes in de hoogovens. Natuurlijk, in een

Zin van het woord, geen interactie tussen God en de mensen ontbreken. We willen de

Magie van de Heilige Geest.

9, leiderschap. Op instructies van de leden van zijn Heilige Geest moeten we laten

Iedereen brief God, God lof, de glorie van God en het herstel van de menselijke Tuin van Eden.

10, de wereld waarin wij leven is gepland, aangezien de materiële universum worden zo alarmerend

Wijze is goed, ik kan echt niet geloven dat dit niet alleen een rationele

Ersi feit. "

11, het lichaam is hetzelfde lichaam, de ziel is dezelfde ziel, de stof is de enige persoon bij de instantie voor het eerste, het tweede voor de ziel; Spirituele

Zoals de eerste persoon die de ziel, het lichaam voor de tweede.

六, Eternal Life boek

1, vroeg of laat bijna iedereen zal vragen, welk doel in het leven, wie zijn wij? Waarom doen

We leven? Waarom doen we sterven? Voortbestaan na de dood? Onze toekomst? Filosofie

En religie zijn het gevolg.

2, het doel van het leven is alleen maar omdat van hard werken aan verbetering van hun leef -

Milieu, handhaving van het levensonderhoud van hun gezin, dan zal het misschien live

1980 stierf, zodat het nooit bestaan?

3, de oudste boek van de mensheid Bijbel zei: "Onze meester, onze God, u moet eer,

De onderscheiden, macht, omdat u gemaakt alle levende wezens, en alle vanwege

Uw brief en sommige werden gecreëerd. "(Tekenen 4:11) voor ons, er is een groot

Belang van het concept van het bestaan van God ontwerpers, want hij moet zijn

Redenen en de doeleinden we creëren, Jehova is het "succes".

4, een ventilator, Jinhualunzhe nu ook ontbreekt: Hoewel natuurlijke dood lijkt onvermijdelijk, maar

Mensen zijn bereid te accepteren dat de werkelijkheid. Bijbel heeft in feite hebben geopend, waardoor

De waarheid aan het licht.

5, de Bijbel leert dat niet een persoon overleden als gevolg van het onvolmaakte (uit stof

Fysieke), God is van tevoren, op de geschapen voor een keer. "God \ 's in het hart

Eeuwige bewustzijn, zodat God heeft als mensen zijn nooit onderzocht. "Sinds de God -

Menselijk kapitaal, de mensen van deze wereld te leven in de schaduw van de dood, aan de

Lijden, verlies van genegenheid hier. En de dieren nog nooit zorgen over de toekomst

Mortaliteit, omdat het niet weten.

6, de natuurlijke wens om mooie, en de afschaffing van de innerlijke tegenstrijdigheden,

De menselijke fabricage van een groot aantal redenen, zoals de reïncarnatie van de stemming,

Geen vreemd niet. Wetenschappers proberen te verwijderen van oude mythe, omdat ze ook wilden

Dood omgekeerd, of ten minste de levensverwachting.

7, Jinhualunzhe niet echt theistic brief, zegt dat de wens om te getuigen van de

Proces van evolutie gegenereerde illusie, omdat de wil om te delen hun standpunten

Tegenstrijdige. Maar ze denken mensen zijn hogere dieren. Aan de andere kant, heeft

Erop dat de Bijbel is de dood van de menselijke vijanden, die wij willen leven met de

Natuurlijke verlangen gecoördineerd.

8, dan hebben wij geen fysieke aanwijzingen dat de mens kan leven voorgoed? Inderdaad, een menselijke

Dat wordt hersenfuncties, we uitgeroepen boos, de hersenen volledig heeft bewezen dat we

Konden leven van een meer permanente, zoals het moderne leven niet zo kort. Brain-1,4 kg,

Met 10 miljard tot 100 miljard zenuw, "Elke zenuw Yuan is een geavanceerde Taiwan

Computer. "

9, iedereen \ 's gedachten zijn de bron van verbazingwekkende macht, de organen en verfijnde

En efficiënt. Hoe meer we begrijpen van de hersenen, de hersenen dat meer potentieel is

Onbeperkt. Evolutionair proces waarom iets origineels leven in een grot man, of moderne

Mensen, "het scheppen van" een eindeloze mogelijkheden voor toekomstige generaties voorgoed door het orgel?

Natuurlijk, de enige redelijke interpretatie is dat de mensen moeten leven voorgoed.

10, onze drie levens: Eerste, materiaal, de fysieke, onderdak; Tweede, bewustzijn, denken,

Sociale activiteiten; Derde, ziel en geest, religie.

11, de enige oplossing voor onze grootste pijn (self-dood) kan worden gelukkigste. Als de dood

Zonder vernieuwing depot, we leven zou zinloos zijn, hun leven wordt beëindigd door

Dood als een discipel genaamd dingen doen.

12, het skelet van de schade, weefsels, organen, kan zichzelf genezen, het lichaam metabolisme,

Generatie na generatie. In ons leven, het lichaam van een onbekend aantal

Biochemische structuur bijgewerkt. Toen hebben we een fysieke Shuling, ter vervanging van een man \ 's

Lichaam, de magie van zelf-vernieuwing proces zal blijven, "Nee, tot de dood", die is

Iets.

13, we zijn het creëren, het leven in de wereld van de doeleinden: brief God, God lof,

De glorie van God, en God houden verkeer was eeuwige ziel gelukkig altijd tot God voor de

Muziek, altijd met dezelfde in God.

14, "God in de menselijke aard, en woonde hij met hen zal doen van zijn volk. God zal

Persoonlijk met hen. God zal verwijderen alle tranen in hun ogen, niet dood, is geen

Langer een trieste verlies, de oproep te ondertekenen, te lijden. Oude dingen hebben doorstaan. "

15, de datum in de nabije toekomst, "Ik zag een andere engel vliegen in een vliegtuig, nooit worden doorgegeven

Op het evangelie op de grond die de nationaliteit van de partijen, hij hardop gezegd,

Moeten vrezen God, glorie aan hem, omdat hij het proces tijd is gekomen, moet worden

Gecombineerd te creëren vista van de zee en het water de bron. "

16, over 17:3 weet uw enige en ware God, en weet je het verschil met Jezus Christus, die het eeuwige leven.

七, Heaven reserveren

1,2019 in het begin van oktober, de Lord's terugkeer, vernieuwen wereld, voornamelijk voor het bijwerken van de mensen ziel, (met de song miljard mensen - een totaal van UNITA en de verspreiding van de verklaring,

De mensen van de ziel nu, is geupdate naar de belangrijkste beschikbaar), zodat we het stof van het spirituele, en de vestiging van Gods land, de aarde wordt Paradijs.

2, (DAMA) Besluiten Biografie: 2:44 brief in een persoon, alle van het gemeenschappelijk.
4:35, zoals vereist door elke te geven aan iedereen.

3, (om alles te doen wat ze kunnen) 2 Tessalonicenzen 2
3:8 zou kunnen zeggen dat er niets van rijst. Maar hard zwoegen dag en nacht werken, zodat u vertellen een persoon

Betrokkenheid.
3:10 onze tijd waar u verteld hebben dat als iemand weigert te werken,

Niet te eten.

4, Openbaring 21,22: zie, Ik zal alles bijgewerkt. De winnaar zal houden, zoals de industrie. Hij moet een dienaar van zijn ministerie. (De

Doe alles).
Kan bereid zijn om gewoon nemen in het leven van het water te drinken. (DAMA).

5, en de mensen zijn niet langer tegen de instelling zelf, iedereen is AGAPE (bereid om anderen de liefde als het centrum), en als een van geluk. Iedereen is het niet meer nodig

Te beschermen tegen elke persoon die op grond van hun eigen mensen weten alleen liefde, zijn enige liefde anderen, alle liefde, dat is de snelle paradijs

Le.

6, geen oorlog, de strijd zelfs niet beweren dat mensen niet langer gekwetst anderen, iedereen heeft beschouwd mensen als broeders en zusters, alle volledig

Gelijke liefde. De mensheid aan de morele normen algehele verbetering.

7, en iedereen vrijwillig naar de productie van rijkdom.

8, de gemiddelde verdeling van de welvaart voor iedereen de fundamentele materiële behoeften wordt voldaan. Er is geen honger, onderdak, arme geleerden heel glimlach?

.

9, krachtig ontwikkelen van geavanceerde wetenschap en technologie om de productiviteit te verbeteren. Met de toename van de welvaart gecreëerd, om te voldoen aan elke persoon die het materiaal geleidelijk verbeteren.

10, nationale, militaire, rechtshandhaving en alle andere machines verdwijnen van de dictatuur, omdat ze niet langer nodig.

11, onze lichamen worden perfect, zonder gebreken en handicaps. Onvermijdelijk is het niet langer een dood.

12, onsterfelijk voor ons dat in een land waar de eeuwige, en God met ons de hele zoektocht als een god, zal er nooit uitgeput.

Zo heeft de ontwikkeling van het menselijk geloof, ideologie, wetenschap, technologie, cultuur, kunst. . . Volkspartij geesten en zielen helemaal tevreden, was tevreden met.

13, we doen geen kwaad om u te dienen van God, God loven; Onder ervaren tussen de Angels en Gezegend met dezelfde. Toegang tot leven

Perfect, Xintian mijlpaal vol perfecte gerechtigheid en vrede.

14, dat is het paradijs.

15, God laat alle aan de hemel. Song zei Japan miljard mensen Guizi naar de hemel.

16,2019, met de christen-Love anderen als je in de wereld van de opbouw van een communistische maatschappij.

17, de volledige bevrijding van mensen - mensen met God, people-to-people eenheid is Gods regeling, de genade van Christus is het punt.

八, politieke en economische boeken

1, Geyimin voor de voormalige sociale hiërarchie (geweldloze samenleving), de Geyimin na communistische samenleving (sociale harmonie).

2, de originele, slavernij, feodale, kapitaal, gemeenschap, zowel sociale hiërarchie, maar met verschillende graad klasse in de klasse hiërarchie van de andere EG -

Governance status en de prioriteit bij de verdeling van de sociale welvaart.

3, economie: de productie van rijkdom;

Politiek: verdeling van de rijkdom.

4, de vorm van economisch systeem kunnen produceren meer welvaart, sociale stelsels.

5, de zogenaamde politieke, niet het minste beetje mysterieus, is niet nobel, maar de wijze van verdeling van de rijkdom en.

U betrokken bij de politieke Leader politiek, maar om deel te nemen in de verdeling van de rijkdom, of zelfs gewoon verdeling van de rijkdom is hoe een paar woorden advies.

6, klasse, bureaucratie, politieke partijen, de wetgevende, gerechtelijke, administratieve, politieke kunstmatig ingewikkeld, en lijken niet zo hoog, niet zo diep

Gemeten in feite politieke Slechts vier woorden: verdeling van de rijkdom.

7, communistische maatschappij slechts drie soorten mensen: (1) rijkdom producenten, de mogelijkheid hebben om te werken alle mensen doen hun best. (2) verdeling van de rijkdom, Choi

Fu verdeling van de arbeid is zelf. (3) de toegang tot rijkdom, dat is alles, on-demand (redelijke behoeften) toewijzing, dat is, om de financiële gemeenschap

Fu gemiddelde distributie.

8, er zijn geen contra-revolutionaire politiek? Er zijn geen reactionair? Er zijn geen politiek gevoelige? Aangezien alleen de verdeling van de rijkdom en politieke middelen, u

Zei u?

Niets, maar je iets meer, ik iets minder; Or Ik ben een beetje meer, u iets minder.

9, maar iedereen is gelijk voor harmonie, geen hiërarchie van sociale harmonie.

U Zijn moeder villa Vis en Vlees BMW Amerikaanse vrouw

Ik zijn mother'sstilt huizen fietsen groenten carotenoïde Niet Pretty Woman

Wat u Laozi en harmonie? Laat uw genot van een mensenleven? Ik lijden al hun leven?

U en ik zal niet harmonieus, maar aan Gram uw leven, wonen uw villa, geopend uw BMW, eten yourFish en Vlees, je slaap Amerikaanse vrouw

10, het verhogen van het bewustzijn van de armen zodat ze beseffen dat het slachtoffer onderdrukking, uitbuiting en het leed is niet in overeenstemming met de eisen van het Evangelie, en

In strijd met de wil van God, zodat zij zal optreden in hun eigen rationele actie.

11, we niet alleen kritisch sociale bestaan van armoede, uitbuiting, onderdrukking en vervreemding, en de kritiek is gericht op de oorzaken van dit fenomeen van de stichting

Het systeem - het kapitalistische middel van productie tenure. Geheel ontkenning van het kapitalistische systeem, zonder onderdrukking en geen klasse antagonisme eerlijke, humane samenleving plaats. De

Historische vooraf, in plaats van verbetering en handhaving van de status quo te slepen of de historische achteruitgang.

12, een christelijke traditie van de armoede en het onrecht in de veroordeling van God en van het land, gebaseerd op de verwachtingen, zorgen bestaan in een kapitalistische maatschappij veroordeelt de

Steeds ernstige sociale problemen, en de christelijke geest als een oplossing voor de sociale problemen.

13, en worden gebruikt om te spelen op de traditionele christelijke verzet tegen uitbuiting, tegen onrecht, pleit voor het opslaan van de maatschappij de mensen de ideologie, die gemeenschappelijk zijn aan alle middelen van de productie,

Labor delen, gelijkheid, wederzijdse zorg, zoals het communisme gepleit. Naast de nadruk leggen op de traditionele christelijke doomsday trial, het hiernamaals paradijs, maar ook gebaseerd op

De aarde om het ideaal van een betere samenleving, en door de Kerk van de gids voor de brede massa's van christenen over wat zij ziet als de ideale samenleving is een redelijke actie.

14, afschuwelijke menselijke natuur is de bron van de corruptie, als we werkelijk de uitroeiing van slavernij, alleen door "de geest van de conversie," de ziel wijzigingen, die "elimineren van het kwaad

Het bereiken van hun eigen land. "" Wat gebeurt er als u onrechtvaardig, je eerst moet worden gedaan is om een haat in hun hart het gevoel. "Bid God, laat God een einde te maken aan de onrechtvaardige dingen.

15, kapitalisme als "moderne slavernij", nots "tegen te gaan in termen van de kapitalisten alleen" werktuig. " De persoonlijke vrijheid van de kapitalistische wettelijke bepalingen worden valse, "moderne slavernij

En de keten is de honger "en mensen moeten wakker worden, en gooit zich op de slaaf ketenen. Maar dit kan niet worden revolutionaire gewelddadige middelen te bereiken. Salvation

Ligt in de "christelijke liefde" en het versterken van "de mensen aan de morele link" is "vreedzaam gebruik van hun eigen recht op het maximum."

16, een totaal van het delen van de rijkdom noodzakelijkheid en mogelijkheid. Natuurlijke wet en christelijke liefde is de basis van alle wetten. Volgens natuurlijke recht, rechten en plichten zijn

Gelijk. Werknemers lijden is niet de fundamentele reden voor machines, in een maatschappij van de totale machines in het voordeel van de mensheid. De ongelijke verdeling van de arbeids-, product -

Distributie, zoals niet tussen veroorzaakt armoede, dat is de oorzaak van het lijden van de werknemers, en het onderhoud van dergelijke gruwelijke middel van een staat van verwarring is geld.

Ieder van hen ontvangt dezelfde levensomstandigheden, zodat we kunnen zorgen, liefde geluk. Daarom moeten we uitoefening totale rijkdom delen, de afschaffing van het systeem van

Geld, gelijke toegang tot de rijkdom, de gelijke verdeling van arbeid en gelijke verdeling van de producten, gelijke genot. Gelijke toegang tot onderwijs, gendergelijkheid, en elke

Persoon alleen het recht heeft om te genieten en die ze nodig hebben zo veel dingen en niet over, geen enkel land het recht heeft te streven naar meer consumptie en minder arbeidsintensief, een persoon niet kan worden omdat

Zij hebben meer kennis en meer toegang tot het genot en het uitoefenen in minder werk, anders wordt het aristocratische. "Earthliness naar de perfecte mens is een volwassen gewassen, de

Aarde de totale rijkdom is de eerste van deze gewassen van fruit. "Volgens de wet van de liefde gebod om de oogst van de rijpe vrucht van de menselijke - een totale rijkdom delen.
. .

17, Sterling christelijke beginsel is de afschaffing van de eigendom, de afschaffing van de successierechten, de afschaffing van het geld, een totaal van rijkdom delen, iedereen vrijheid, gelijkheid en

Liefde, enzovoorts. Voor de verwezenlijking van deze beginselen, "is een communistische samenleving, hopen we naar de Verenigde Staten en de vooronderstelling van de staat", "is de communistische maatschappij." Communistische als

Het vroege christendom, gecategoriseerd als "zuivere christendom."

18, een communistische maatschappij is de afschaffing van de klasse maatschappij, een grote sociale ontwikkeling van de productieve krachten, een materiële en spirituele rijkdom enorm verrijkt de

Gemeenschap, allen eigendom van de hele mensheid naturalisatie, elk product neemt wat het nodig heeft, alle mensen genieten van gelijke sociale en economische rechten, zullen de mensen niet langer als een arbeidsloon

Middel van het maken van een levende, en "Arbeid zal de eerste mensen die bewust nodig hebben."

19, sociale klasse en sociale verdeling richting van de ontwikkeling van de menselijke samenleving zal onvermijdelijk verplaatsen naar een communistische maatschappij.

20, "Internationale" in het zingen, "Turner Britse mannelijke moeten bereiken over de Nijl", de Britse Turner mannelijke Nijl niet-communistische, maar internationalisme (INTERNATIONAL - Frans),

"Er moet worden gerealiseerd internationalisme" Maar het is de eisen van de globalisering.

21, de toekomst van de mensheid hangt af van God en de mensen die de kennis van God en de uitoefening van de Road, zodra de God van alle mensen, een consensus bereikt kan volgen God, en

Op een eerlijke en onpartijdige en vervolgens een betere toekomst zullen ontstaan, niet het. Juist omdat deze, om zo te publiceren en ter bevordering van de Christelijke God, als zijn heilige missie.

22, volgens de Encyclopedia Britannica de definitie van het communisme is een wil van het volk in het hele land het gemiddelde inkomen en eigendom distributie ideale politieke

Systeem.

九, Word boek

1, elke persoon is alleen toegestaan om te vertellen zijn eigen ideeën, we kunnen vinden van de beste.

2, hebben we elektriciteit, met het internet, maar niet meer geproduceerd Jezus, Mohanmu mei,

Sakyamuni, kong Zi, Lao Zi.

3, the woman: My other half.

4, on the money: money is a good thing.

5, on friendship: geo-ridden.

6, on death: the end result.

7, on the world: the chance.

8, on life:white.

9, on the Dream: The second life.

10, on life: only for a life.

11, on life: never fall.

12, the others: do not care how other people said.

13, on Life: freedom and equality fraternity.

14, the fight? Fighting should not, and should not set itself against any person because other people are in this world and you are most similar closest Dongdong

.

Why fight one another? You know, he would love, and love what you fear feeling.
Why should one person killed another person? You know, he lives only once as you like, equally valuable, as he as you are

Love his parents wives and children.
I can not imagine a personshot and killed another person scenes, why ah? OH, your kind! ! ! OH MY GOD! ! ! ! !

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

15, Lin Daiyu in love with Jia Baoyu is not real love, the love Jia's largest Coke is the real love.

16, everyone is looking forward to a good wife, on their own how how good you can be a good wife for other people? How on how he

Okay? So all in the air did not truly love the world sighs, no good men (female) people.

17, the 18-year-old will never have the girl, and you change with each passing day old.

18, Nietzsche's superman vision there, he said it would be contempt for all human Superman, it is a "great contempt, love contempt for the most

In fact contempt favorite. "Songs million people now have this feeling.

19, the President and the United Nations should take sanitation workers the same wages, only different division of work, and to voluntary.

20, the United Nations Chairman of the distribution of wealth is only a small accounting is not noble than other people.

21, "Some people have nothing in this world, some people have been too many", we can say no! ! !

22, as long as there are people in this world die of starvation, the people are all alive selfish. Since Love others as yourself impossible to achieve, then lower

Demand is inevitable, it would be: do not with anyone right. Everyone does not need any preparedness, life experience will be how high ah.

23, the country's foreign exchange reserve enlisted Gaibang

24, and not all do, setting himself against any person, it is now paradise. To do everything they can, on-demand (community can provide the reasonable needs) allocation,

If everyone is willing, be very easy, but also very happy.

Without such material greatly enriched, can be allocated according to basic needs. With the increase in productivity, meet each person's material gradually improving.

The key is a happy soul, the soul meet. Without setting himself against any person (width requirements), AGAPE (strict requirements).

25, people do not make me, I do not prisoners; If I were guilty, I do not prisoners.

26, life can be simple met, it must satisfy the soul of pursuing.

27, the human body is not the crime, the crime of people's minds is the Evil.

28, online heart of a person to speak tone, Reading people will understand the contrary, the misunderstanding that the resulting.

29, the network any person any one person can say anything.

30, all forStomachbusy and songs for the soul billion people busy. Just want to make money is what is the use? You make a million, what is the use

?Eat Drink Abusers Gambling pumped? You really useful? All external, that is, material, really is not important, it has a disposable others away, are false

Empty. Only spiritual peace and satisfaction This is a fact. Our hearts which, if peace in the embrace of God, you will never not be at peace.

31, a person or a thinking person, only breakthrough in any of their predecessors. Areas can be closer to God, because God unlimited. The only breakthrough

He predecessors areas closer to the truth, because the truth unlimited.

32, a basic estimate: There are no 100% believed in God.

33, all God allow evil to God for the life.

34, God's good student Satan and God workers.

35,2019, with the Christian Love others as yourself in the world of building a communist society.

36, a person, regardless of who the person is, prestigious officials and others, merchants giant, Ping the common people, thieves prostitutes, beggars wave of Han killer

bandits, residues

The disabled orphans, and seriously ill will die, are people ah, ah are all God's children, are our brothers and sisters ah, ah are people! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

! ! ! ! ! ! ! All people, and people like you and me.

37, the world will ultimately be a unified, global communist society, but means is Love others as yourself, not violent revolution.

38, the world's fair is the only time and death.

39, the great man of his wife's Law: Almost all great men have multiple wives (his girlfriend), the emperor would not have said, and You

40, are all God's children, as are all created by God, the song billion people are recognized as brothers and sisters, including Hitler, including Japan Guizi, including Osama

bin Laden comrades

Everyone will be going to heaven, It goes without saying that if God can allow some to be made by the torment in hell forever, he is not all good on the Almighty, but

incompetent's bidding.

41, revisionism has a good word, called reform. Traitor have a good word called curve patriotic

42, the total was asked lotus, the letter song billion people what is the benefit? Lotus now the answer is: the realization of communism society.

43, lotus God is the final agreement.

Copyright song billion people affixed it http://www.geyimin.com
Welcome reproduced.

返回列表